Un furaj denumit în numele purității

Acum mai bine de 120 de ani, pe când caii și măgarii ajutau la construirea lumii noi, William H. Danfort a identificat necesitatea hranei de calitate pentru ei. Astfel, a început să producă un furaj pe care l-a numit Purina, derivat din cuvântul ”puritate”.

În timp, checkerboard-ul (tabla de șah) a ajuns să reprezinte onestitate, calea dreaptă, fără scurtături și o muncă bine facută.

“Purina a fost familia lui. A avut așteptări mari și a cerut fiecăruia dintre ei să ofere tot ce e mai bun.” - Donald Danforth Jr., nepotul lui William Danforth.

 

Istoria mărcii Purina

Numele ”Purina” a debutat ca marcă de companie, care oferea hrană pentru animale, și a evoluat într-un brand de clasă mondială, reprezentând importanța parteneriatelor puternice și de încredere.

Când societatea a fost înființată în 1894, de către domnul William H. Danforth, într-un magazin de furaje în apropierea râului Mississippi, în St. Louis Missouri, domeniul agriculturii se afla încă la începuturi. Hrănirea păsărilor de curte, a bovinelor de lapte, a porcilor și a altor animale nu era nici pe departe o știință.

Impactul personal al lui Danforth asupra mărcii Purina este reprezentat prin sloganul din 1902: Purina - unde puritatea este supremă. Acest slogan, alături de logo-ul deja cunoscut, a avut un ecou puternic printre clienți. Dl. Danforth și partenerii săi au fost primii care au înțeles importanța mărcilor și a ambalajelor unitare. Într-un timp în care practic nu exista niciun ambalaj unitar, Purina ambala deja hrana pentru animale în saci atractivi cu checkerboard-ul în culorile roșu și alb.

În 1905, o a doua fabrică a început să funcționeze: East St. Louis, Illinois. 13 ani mai târziu, au fost înființate încă trei, în Buffalo (New York), Nashville (Tennessee) și Forth Worth (Texas). Până în 1949, Purina deschisese fabrici de furaje în alte paisprezece orașe, de la Montreal, Canada până la Lubbock, Texas.

În 1932 afacerea a fost preluată de Donald Danforth, fiul lui William H. Danforth. Donald a contribuit la consolidarea și gestionarea companiei, având o încredere de neclintit în viitorul industriei furajelor și al agriculturii. Sub conducerea sa activă, între 1932 și 1956, Purina a cunoscut o expansiune semnificativă.

Astăzi, produsele Purina sunt comercializate pe 3 continente, printr-o rețea extinsă de distribuție, care acoperă 40.000 de puncte de vânzare din întreaga lume. În fiecare zi, mai mult de 2 milioane de fermieri beneficiază de avantajele utilizării furajelor Purina pentru animale.

Ca lider mondial în furnizarea furajelor pentru animale de cea mai înaltă calitate, folosim cea mai profesionistă rețea de distribuție pentru a furniza soluții inovatoare prin produse, programe și servicii pentru nutriția animalelor.