Misiune, obiective și valori

 

Suntem cel mai important furnizor în nutriţia animalelor, în 40 de ţări. Succesul înregistrat la nivel internațional vă asigură de angajamentul nostru, orientarea spre client şi investiţiile în comunităţile locale.

Munca noastră reprezintă mai mult decât nutriţia animalelor. Producem furaje sigure şi de încredere şi suntem dedicaţi asigurării: calităţii ingredientelor, integrităţii produselor și siguranţei alimentare.

Reţeaua de distribuţie Purina asigură prezenţa furajelor noastre pe piaţă. Pentru prosperitatea gospodăriilor mici şi mijlocii pe care le deţineţi, lucrăm permanent la dezvoltarea reţelei naţionale de distribuţie.

Dorim ca produsele noastre să fie aproape de dumneavoastră!

 

Scurt istoric

 

Purina este unul dintre cele cinci branduri importante produse şi comercializate, la nivel global, de Divizia de Nutriţie Animală a companiei Cargill.

Brandul Purina a intrat cu drepturi de utilizare în portofoliul Cargill odată cu achiziția Agribrands din anul 2001.

Nutriţia Animală este una dintre cele mai vechi divizii Cargill, fiind înfiinţată în anul 1941. Anii de experienţă în domeniul furajelor, lanţului de distribuţie şi managementul riscului au asigurat o creştere continuă, susţinută şi de achiziţia Provimi din noiembrie 2011, la nivel global.

Începând cu 2007, Cargill Nutriție Animală activează și în România. În prezent, produce și comercializează brandurile Purina și Cargill, desfășurându-și activitatea în trei unități de producție: Șura Mică (Sibiu), Craiova (Dolj) și Oltenița (Călărași).

Marca înregistrată Purina și sigla aparțin Companiei Nestle Purina PetCare.

 

 

Știați că...?

 

  • Brandul Purina a fost fondat de către William H. Danforth în St. Louis, Missouri, 1894.
  • Dorind să se asigure de o bună recunoaştere a mărcii sale, Danforth a decis să înregistreze ca marcă cele nouă pătrăţele roşii şi albe, tip tablă de şah, şi astfel s-a născut marca înregistrată Purina, în 1904.
  • În 1916, fabrica Purina a fost prima din industria furajelor care a deschis un laborator de testare a produsului final înainte de a fi livrat clienţilor.
  • Încă de la început, cel mai mare accent s-a pus pe calitatea produselor.
  • Sigla Purina a devenit o garanţie a calităţii.
  • Din anul 2001, Brandul Purina intră cu drept de utilizare în portofoliul Cargill, odată cu achiziţia companiei Agribrands.